KLACHTEN & RETOURNEREN

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te ontbinden. U heeft na ontbinding nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Wij dragen zorg voor een snelle levering en goede kwaliteit van de geleverde producten.
Mocht je onverhoopt een klacht hebben dan horen we dat graag! Dan zullen we de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Klachten kunnen indien gewenst ook afgehandeld worden via Stichting Webshop Keurmerk.


Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Skinmakeup bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Retourformulier

Bijlage I: Formulier om retour te zenden
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de goederen wilt retourneren en daarmee de overeenkomst wilt herroepen)
Gaarne uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de goederen deze retourneren. Gaarne dit formulier invullen en bij de retourzending voegen. Na ontvangst van de retourzending zullen wij het aankoopbedrag en de gemaakte portokosten (pakket binnenland € 6,95) op uw rekening overmaken. U kunt dit formulier tevens per email verzenden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
In het pakket vindt u handige adresstickers om bij het retourneren te gebruiken.
- Aan:
Skin Master Aesthetics
www.skinmaster.nl
Rustenburg 97
1506AX Zaandam


- Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* graag wegens de navolgende reden (niet verplicht, maar wel behulpzaam):
……………………………………………………………………………………………………………..
afzien van de aankoop van het bij u bestelde product, nl.:
………………………………………………………………………………………………………………………
en daarmee onze overeenkomst herroepen*.

- Besteld op:
- Ontvangen op:
- Naam:
- Adres:
- PC + Woonplaats:
- IBAN:
- Handtekening:
*Doorhalen wat niet van toepassing is en/of invullen wat van toepassing is.